Inte bra för magen

Otis: I går blev min mage dålig. Mamma åt något gott som jag ville smaka. Det kallas visst för sokkerkacka eller något annat. Jag fick ett par löjligt små bitar och det var jättegott! Så lät det i den där grejen som mamma pratar i ibland och när hon gick iväg för att hämta den så passade jag på att stjäla en större bit! Tyvärr såg mamma det så jag hann inte äta så mycket av den.
Efter en stund fick jag jätteont i magen. Jag tänkte bajsa lite, och då bara rann det! Sedan när jag var klar så hann jag knappt gå iväg så var jag tvungen att gå tillbaka och bajsa lite mer. Och sedan en gång till. Och en gång till. Jag var jättelös i magen! Oj vad dålig jag var! Stackars mig!!! Mamma sa att det var för att jag åt av det där goda, så nu får inte jag äta sådant mer.  :(  Fast det kanske är lika bra att jag inte gör det om jag blir så konstig i magen av det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0