Bandash på benet

Otis: I dag hände en sak som jag inte ville. Mamma tog med mig till det där stället med människor som klämmer och känner på mig. Det gjorde de i dag också. En av dem tog bort min fina päls på ena benet igen och så stack det till och så kom det ut sådant där rött. Sedan fick jag ett bandash. Jag har ju haft bandasj på benet varje gång när det har kommit rött. Men det är inget roligt att ha bandasch, så jag försöker att få bort det. En annan människa tittade på mina ögon och i min mun, och sedan la hon en grej mot min mage en stund. De pratade med mamma och sedan åkte mamma och jag äntligen hem igen. Jag tycker inte att det är roligt att åka dit! Jag tänker inte följa med dit någon mer gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0