Fortfarande sjuk

Otis: Jag är fortfarande sjuk. Jag har kräkts hela natten och hela dagen. I natt smällde det en massa och lät konstigt ute, men jag orkade inte bry mig så mycket om det. När mamma vaknade i dag var jag i alla fall hungrig, så mamma gav mig lite mat. Men det var inte mycket alls, jag fick bara äta lite lite. Det kräktes jag upp direkt igen. Så jag har varit utan mat hela dagen, men jag har kräkts ändå. För ett tag sedan fick jag en sorts fisk som mamma hade gjort i ordning på ett speciellt sätt. Jag fick bara lite lite för att testa om min mage låter det stanna. Än så länge har jag inte kräkts upp det. Hoppas att jag får lite mer sådan där fisk snart för det var gott och jag är jättehungrig! Nu vill jag må bra igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0