Ute

Otis: I dag har vi varit ute. Jag och mamma var ute först. Vi var ute en lång stund. Det var soligt och varmt, och min fina päls blev alldeles jättevarm. Jag åt lite sådant där grönt och luktade på en massa saker. Det finns massor att titta på och lukta på! Det var roligt att vara ute. Mamma tog en bild på mig.



Tilda: Jag har också varit ute i dag. Jag ville inte det egentligen. Men mamma tycker att jag också ska gå ut ibland och få lite luft och lite sol på pälsen. Jag fick nog sol på pälsen för det var väldigt varmt ute. Men jag tycker inte om det där ute. Det är en massa otäcka ljud och saker, och jag är lite rädd när jag är ute. Jag höll mig nära mamma hela tiden. Jag åt en massa sådant där grönt. Fast jag åt jättefort, för det var så otäckt med alla konstiga ljud. Mamma tog en bild på mig också. Sedan gick vi in, det var skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0