Instängda

Raven: I dag har det varit jättekonstigt. När människamamma vaknade och skulle ge oss mat så ställde hon maten i det lilla rummet där toaletten står. Det var konstigt. Men jag och Saga gick in där för att äta maten. Då stängde människamamma så att vi inte kunde komma ut. Det var också konstigt. Vi fick vara där en jättelång stund. Det var inte så roligt. Det lät en massa utanför. Det lät jättehögt och otäckt. När det blev tyst igen öppnade människamamma så att vi kunde gå ut. Det var bra. Fast det var inte så snällt av människamamma att hålla oss instängda en så jättelång stund. Nu ska jag lägga mig någonstans där det är skönt och sedan ska jag sova länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0