Äckligt i munnen

Fanta: Nu är det bara jag och en katt till här. Det kom några människor och hämtade den andra katten som var här. När jag var liten var det många katter här som jag lekte och busade med. De var också små som jag var då. Men det kom människor och hämtade dem för länge sedan. Nu har människorna hämtat en av de stora katterna. Men jag och den andra katten som är kvar här ska stanna här. Det ska inte komma några människor och hämta oss. Det har människan som bor här sagt.
Människan är snäll men hon stoppar in något otäckt i våra munnar. Vi måste äta det. Det vill inte vi. Det är jätteäckligt. Jag försöker ta mig loss men människan håller fast mig och trycker in det i munnen. Den andra katten försöker också ta sig loss. Efteråt klappar hon oss och så får vi mat. Men det är inte roligt att få det äckliga i munnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0