Klämd på magen

Raven: I dag tog mammamänniskan med mig till de där människorna som klämmer och känner på mig igen. Först var det en människa som tittade på mig överallt och som kände på min mage länge. Sedan var jag och mammamänniskan ensamma en stund. Efter ett tag kom det en annan människa. Den människan tog bort lite av min fina päls på mitt ben och sedan stack hon mig med något vasst. Det var inte roligt. Men mammamänniskan klappade på mig hela tiden. När människan var klar fick jag en sak runt benet. Sedan fick jag sitta i min låda en stund innan mammamänniskan tog med mig tillbaka till vår vanliga plats där den andra katten väntade på oss.
Mammamänniskan tog av saken på benet och sa att jag var duktig hos de där människorna.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0