Två bandasj

Otis: Tilda och jag har varit hos de där människorna som klämmer och känner på oss. Mamma sa inget om det i förväg den här gången. Helt plötsligt stoppade hon bara in oss i den där lådan och så åkte vi till det där stället. Vi fick varsitt stick i nacken och så tittade de på oss i munnen och öronen. En människa skulle ta sådant där rött som kommer ut från mig när de stoppar in en vass sak i benet, men då kom det inget fast människan försökte flera gånger. Det var inte så skönt, det gjorde faktiskt lite ont också. Då kom det en annan människa och gjorde så på mitt andra ben i stället. Då kom det rött. När det var klart fick ha jag två bandasch den här gången, ett på varje framben.
När vi var där var jag tvungen att bajsa. Men det fanns ingen toalett där hos de människorna och jag kunde inte vänta, så jag bajsade på golvet. Då fick mamma städa. Det var bra, nu kanske hon fattar att vi inte ska åka dit någon mer gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0