Roliga leksaker

Tilda: Idag fick jag en ny sådan där grej som jag tycker är så rolig. De är avlånga och smala med ett hål i mitten. Mamma säger att de kallas sugrör. Jag brukar få dem efter att mamma har använt dem. Ikväll använde hon ett sådant och som vanligt fick jag det när hon hade lekt färdigt med det. Jag tycker att de är sååå roliga! Jag kan leka med dem jättelänge. Efter ett tag brukar jag leka in dem under klösmöbeln. Det är inte så roligt för det är ganska svårt att få ut dem. Men då är det bara att hoppas på att mamma snart ska leka med ett nytt så att jag kan få det också. En gång när mamma flyttade lite på en klösmöbel låg det elva stycken sådana där roliga under den!  :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0