Gjorde ont

Raven: Människan som jag bor hos nu klappar mycket på mig. Det är skönt. Jag tycker om det. När människan klappar på mig så visar jag att jag tycker om det och då klappar hon ännu mer på mig. Det är bra.
Den gamla människan som jag bodde hos förut klappade inte lika mycket på mig och de andra katterna där. Det kom ofta andra människor dit och de slog och sparkade på oss. Det gjorde ont. Vi var rädda för människorna som kom dit. De var elaka mot oss. Jag tyckte inte alls om det.
Här hos min nya människa är det ingen som slår och sparkar på mig. Här får jag bara en massa klappar. Det är mycket skönare med klappar än när det gör ont. Jag tycker om min nya människa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0