En ny stor sak

Fanta: I dag har människan satt ihop flera saker till en stor sak. Hon höll på länge med det. Jag tittade på. Men jag låg en bit ifrån och tittade. Människan använde en sak som lät konstigt när hon satte ihop sakerna. Det tyckte jag var lite otäckt så jag ville inte vara för nära. När människan var färdig med allt sa hon att den stora saken som hon hade satt ihop är en ny möbel som ska vara här hos oss. Jag vet inte vad en möbel är, men jag har tittat och luktat på den stora saken. Jag hoppade upp på den en gång också. Då gick jag fram och tillbaka på den och tittade där uppe en liten stund. Saken ska ju stå kvar här nu, så jag kanske hoppar upp och går på den fler gånger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0