Klämde länge på magen

Raven: Jag har varit hos de där människorna igen. De där som klämmer och känner på mig. Mammamänniskan tog med mig dit. Först var det en människa som klämde och kände på min mage en lång stund. Det gjorde lite ont ibland. Hon tittade i min mun och gjorde några andra saker med mig också. Sedan kom det en annan människa som stack mig i benet så att det rann ut något rött.
Både mammamänniskan och de andra människorna sa att jag var duktig. När människorna var färdiga med mig tog mammamänniskan med mig tillbaka till vår plats. Där väntade den andra katten på oss. Mammamänniskan klappade mycket på mig och sedan fick vi smaskigt godis för att jag hade varit så duktig. Det var gott.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0