Stick i nacken

Fanta: Människan tog med mig till de där människorna som den andra katten är hos ibland. Jag vet inte varför jag skulle dit. Min mage mår ju bra. Det var en människa där som stack mig med något vasst i nacken. Men det kändes inte så mycket. Min människa sa att jag var duktig. Men det vet jag ju redan att jag är.
Sedan pratade min människa med den andra människan. Då gick jag omkring och tittade och luktade på saker. Efter en liten stund fick jag gå in i den där lådan igen och människan tog med mig tillbaka till vår plats. Då fick jag en massa klappar och gos. Människan sa flera gånger att jag hade varit så duktig när jag fick sticket i nacken. Sedan fick jag godis också. Det var gott.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0