Rakad mage igen

Raven: Mammamänniskan tog med mig till de där människorna igen. Först kände en människa på min mage. Sedan fick jag ligga på rygg medan människan tog bort min päls på magen. Det var inte roligt, för min fina päls hade precis kommit tillbaka där efter förra gången. Mammamänniskan höll i mina framben och en annan människa höll i mina bakben. Jag fick något blött och kladdigt på magen. Sedan tog den klämmande människan den där konstiga saken och rörde den över min mage. Hon gjorde likadant som förra gången. Men den här gången ville inte jag att hon skulle göra så. Jag talade om det för dem. Mammamänniskan klappade på mig och sa att jag var duktig.
Efter en lång stund slutade människan att röra på saken och torkade bort kladdet från min mage. Jag fick gå in i lådan igen och mammamänniskan tog med mig hem till vår plats. Det var bra. Nu har jag vilat mycket, för jag blir trött av att människorna gör saker med mig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0