Tittade i munnen och stick i nacken

Fanta: I morse när vi hade ätit mat stoppade människan in mig i den där lådan som tar oss till en annan plats. Det var bara jag som fick åka i den där lådan, de andra fick stanna kvar.
När vi kom fram fick jag gå ut i ett rum där jag gick omkring och tittade lite. Efter en stund kom det en människa som klämde och kände på mig. Hon tittade i min mun och på mina tänder. Det var inte roligt. Sedan fick jag ett stick i nacken. Både min människa och den andra människan sade att jag var duktig. När jag hade fått sticket fick jag gå in i den där lådan igen och efter en liten stund var jag tillbaka på vår vanliga plats hos de andra katterna igen. Då fick jag klappar och gos av människan och hon sade igen att jag hade varit så duktig. Jag blev trött av att bli klämd på och vilade en lång stund efter det.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0