Busar med alla

Fanta: Jag busar ofta med den andra katten. Det är roligt. Jag jagar henne och brottas mycket med henne. Det tycker inte hon om. Hon blir arg då. Men det bryr jag mig inte om. Jag fortsätter att jaga och brottas. Men ibland ser människan vad jag gör. Då måste jag sluta. Människan vill inte att jag bråkar med den andra katten.
Ibland busar jag med de två andra katterna som är här. De vill det. De busar med mig också. Vi tycker att det är roligt. Människan tycker att det är bra att vi busar. Men hon säger att vi måste busa snällt med varandra. Hon säger också att vi måste vara snälla mot den andra katten. Men vi busar och bråkar med henne ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0