Lång sak att leka med

Fanta: Vi har fått en ny sak att leka med. Det är en lång sak som man kan gå eller springa igenom. Den är rolig. Jag har busat mycket med den. Förut busade jag och en av kattpojkarna med den samtidigt. Det tyckte vi var roligt. Människan tyckte också att det var roligt när vi gjorde det. Saken är bara för oss. Människan får inte plats i den.
Vi har fått en ny sak att vässa klorna på också. Det är bra. Jag har redan vässat mina klor flera gånger. Förut vässade en av kattpojkarna klorna på den. Då slog jag honom. Men då sade människan att alla får vässa klorna på den, inte bara jag. Fast jag ska se till att jag vässar klorna mest på den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0