Ska göra som den andra katten

Fanta: Människan har gjort våra klor korta igen. Det är dumt. Först gjorde hon klorna korta på den andra katten. Sedan gjorde hon mina klor korta. Jag var stilla hela tiden. Jag var så duktig. Det tyckte människan också. När hon var klar med mina klor skulle hon göra klorna korta på de två pojkkatterna som är här. Det fick hon inte. Hon försökte med den ena katten men han sprattlade jättemycket och tog sig loss. Så han fick behålla sina långa och vassa klor. Då fick den andra katten också behålla sina. Nästa gång människan ska göra våra klor korta ska jag prova att göra likadant som han gjorde. Då kanske jag också får behålla mina långa och vassa klor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0