Stick i nacken

Tilda: Idag tog mamma med Otis och mig till kattdoktorn. Det var inget roligt. Först tvingade hon in oss i buren och sedan satt vi allihopa i en låda en stund. Det var otäckt! Lådan rörde sig och lät mycket. Då blev jag rädd och skrek hela tiden. När vi kom fram till kattdoktorn så fick vi stå på ett konstigt bord. Där var det en människa som kände och klämde på oss. Människan tittade i våra munnar och la en kall rund sak på bröstkorgen. Sedan stack det till i nacken. När det var klart så fick vi gå in i buren igen och sedan var vi tvungna att sitta i lådan en stund. Då skrek jag igen. När vi kom hem fick vi mat. Mamma sa att vi var så duktiga båda två! Men jag tycker inte om att åka till kattdoktorn, så nästa gång stannar jag hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0