Lite spänt här hemma

Tilda: Nu har det hänt. Otis har ett sår på nosen. Jag vet inte hur det gick till, för när jag frågar vad som hände så mumlar han bara något osammanhängande. Men det hände tidigt i morse. Mamma och jag låg och sov när vi plötsligt väcktes av att det var ett ordentligt slagsmål i stora rummet. Mamma flög upp och sprang in i rummet för att stoppa dem, och sedan blev Otis tvångsplacerad i rummet där vi sover. Jag vet inte heller om det var Mogwai eller Felicia som han slogs med, för jag blev lite rädd av allt skrikande, morrande och fräsande, så jag gömde mig bakom sovplatsen tills det var över.
Men trots att vi har försökt att visa dem att det är vi som bestämmer här, så kan vi nog nu tyvärr konstatera att det är Otis som har fått stryk. För han är den enda som har ett sår på nosen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0