Havregryn

Otis: För någon vecka sedan åt jag havregryn. Det är kanske inte bland det vanligaste en katt äter, men jag tänkte att det skadar ju inte att prova. Det var inte lika gott som t.ex. tonfisk, kyckling eller leverpastej, men nu vet jag i alla fall hur det smakar. Det som var mindre bra var att min mage inte gillade det. Jag kräktes av det. Gissa om mamma blev fundersam när hon hittade en spya med havregryn i stället för kattmat eller en hårboll!  :P  Sedan när jag gick på toaletten fick jag lida för det där också. Mamma blev lite nervös när hon såg att det var blod i mitt bajs. Men som tur var gick det över efter en gång. Jag tror faktiskt inte att jag ska äta havregryn igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0