Mjölk är gott!

Otis: Vill bara berätta vad jag gjorde tidigare i kväll.  :P  Mamma tänkte äta framför tv-n i vardagsrummet där jag låg och slappade. Först bar hon in ett glas mjölk som hon ställde på bordet, och gick sedan till köket för att hämta maten. Då passade jag på! Snabbt som blixten hoppade jag upp på bordet och smakade på mjölken. Mmm, gott! Tänkte hinna färdigt innan hon kom tillbaka till rummet, men tyvärr tog hon mig på bar gärning med nosen i glaset och tungan långt ner i mjölken! Som tur är så blir mamma sällan riktigt arg på Tilda och mig, så hon sa bara åt mig att sluta och gick sedan och hällde upp ny mjölk åt sig själv. Men lite fick jag ju i alla fall!  :D  *Spinn*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0