Fast i sovgrejen

Tilda: Idag fastnade jag lite grann. Jag hade krupit in i det som mamma ligger under när hon sover, jag vet inte riktigt vad det kallas. Men det finns hål i det och om man kryper in där blir det som en grotta, och där låg jag och sov. När jag skulle krypa ut ur det så tog jag inte det stora hålet som jag kröp in igenom, utan jag tog det närmsta hålet som var mycket mindre. När jag hade fått ut huvudet och ena benet fastnade jag. Jag kom varken ut eller in! Som tur var så var mamma hemma och kunde hjälpa mig loss! Sedan visade hon mig åt vilket håll det stora hålet var så att jag kunde krypa ut där i stället. Tänk om hon inte hade varit hemma! Då hade jag fått sitta fast länge! Det hade inte varit så kul!  :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0