Tuggade på grejens band

Otis: I morse gjorde jag ett bus som mamma inte blev så glad över. Mamma har en grej som hon pratar i ibland. När mamma sover så ligger den brevid sovplatsen. På den grejen sitter ett band som jag gillar att tugga på. Vilket jag egentligen inte får för mamma, så jag försöker att göra det i smyg. Innan mamma hade gått upp i morse så tuggade jag som vanligt på bandet. Då råkade jag dra ner grejen på golvet och den gick sönder i två bitar! Oj oj oj!  :(  Då sprang jag fort! Mamma blev arg på mig. När hon plockade upp bitarna så gick jag tillbaka för att titta. Men då sa hon mitt namn med den arga rösten, så då sprang jag igen! Nu är hon inte arg längre, men jag får nog försöka tugga på bandet ännu mera i smyg nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0