Grönsaker

Otis: Varje dag gör jag något som jag inte får för mamma; jag äter på de där sakerna med gröna blad. Det har blivit en grej vi gör varje morgon. Först när vi vaknar går jag upp och börjar tugga på en som står i rummet där vi sover. Mamma säger åt mig att sluta och då gör jag det. I stället går jag in i det andra rummet och börjar tugga på den som står brevid klösmöbeln. Då kommer mamma in dit och säger åt mig att sluta och ser till att jag går därifrån. Sedan får vi frukost. Efter det tuggar jag inte mer på en stund. Men jag tuggar ju såklart massor när mamma inte är hemma.  :)  Jag har ätit mycket på den som står brevid klösmöbeln; förut var det MASSOR med blad på den, men nu är det bara några stycken kvar. Jag måste snart hitta en ny...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0