Trubbiga klor

Tilda: Idag har mamma klippt klorna på oss. Det tycker inte jag om! Otis säger inte så mycket; han låter mamma klippa hans klor utan att han gör motstånd. Men jag gillar inte att hon tar tag i min tass och försöker klippa, så jag går iväg från henne. Då kommer hon efter mig med den där grejen som hon har och så fort jag lägger mig ner någonstans så försöker hon igen. Ibland hinner hon klippa en klo innan jag reser mig och går iväg, och hon följer efter. Jag hoppas alltid på att hon ska tröttna och ge upp, men det gör hon aldrig, så vi håller på så där en lång stund tills alla mina klor är klippta. Nu får jag börja om igen med att vässa dem ordentligt på mamma´s klösmöbler.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0