Grottan var borta

Tilda: Förut hoppade jag upp på klösmöbeln för att lägga mig och sova en stund. I ena hörnet på klösmöbeln har det väldigt länge legat en sak som jag ibland kryper in under så att det blir som en grotta. Det är så varmt och mysigt att sova där. Det var det jag tänkte göra för en stund sedan. Men grottan var borta! Jag letade och letade, både där den brukar ligga och i andra hörnet på klösmöbeln. Jag tittade även ner på golvet, men jag kunde inte hitta den! Mamma såg att jag letade och hon förstod vad det var jag ville ha, och då berättade hon att hon tvättade min grotta. Så jag fick sova utan den. Men jag la mig brevid Otis i stället. Det är mysigt det också!  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0