På rymmen

Otis: Jag rymde förut. Det var roligt.  :)  En liten stund i alla fall. När mamma kom hem och öppnade den där dörren som alltid är stängd så passade jag på att springa ut. Jag sprang ner och ner och ner ända till jag inte kom längre. Efter en liten stund kom mamma efter mig. Hon frågade om vi inte skulle gå upp igen. Då gjorde jag det. Jag gick upp en bit och satte mig utanför dörren. Men då sa mamma att det inte var vår dörr, utan vi var tvungna att gå upp ännu mera. Så då sprang jag upp lite till och satte mig utanför en annan dörr. Det var vår dörr, så mamma öppnade den så att vi kunde komma in. Där stod Tilda och väntade på oss. Det är kul att rymma.  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0