Surrande

Otis: I morse innan mamma hade gått upp så låg vi alla tre och hade det mysigt. Plötsligt så började det låta konstigt. Det liksom surrade massor jättehögt. När jag tittade upp så såg jag någonting komma flygandes. Mamma såg det också och hoppade upp från sovplatsen. När den flygande saken kom närmare så började jag att jaga den. Mamma skrek åt mig att sluta men jag lyssnade inte. Eftersom jag är så snabb i tassarna så lyckades jag fånga den där saken som surrade så mycket. Jag tog den i munnen men då gjorde det ont!!!   :(  Jag var tvungen att släppa den och då slog mamma med någonting på den och sedan kastade hon bort den. Hon sa att man måste vara försiktig med sådana där. Mumla... eller hulma... Jag har inte sett så många sådana stora flygande och surrande djur förut, bara mycket mindre som inte gör ont när man äter dem.  :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0