Flera stick

Otis: I dag har vi fått stick i nacken. Jag hoppades på att mamma skulle ha glömt bort det för hon har inte pratat om det på ett tag. Men i dag stoppade hon in oss i lådan och sedan i den stora lådan som låter och skakar lite. När vi hade suttit där ett tag gick vi ut och då var vi på det där stället där det är människor som tittar på oss och klämmer och känner lite på oss. Tilda och jag fick varsitt stick i nacken. Men jag fick ett stort stick på mitt ben också! Precis som förra gången vi var där. En människa höll i mig och en annan människa tog bort lite av min fina päls på mitt ben!  :(  Sedan stack människan mig där pälsen var borta. Det gjorde ont och det rann ut något rött från hålet av sticket. Det rann mycket och människan hällde det i konstiga saker. Men det gjorde ont på mig, så jag skrek lite!  :(  Efter det fick jag ett sådant där bandasj som jag fick förra gången också. Men den här gången var det en annan färg på bandaschet. Efter det satt vi i lådan i lådan en stund igen och sedan var vi hemma. När vi kom hem fick vi godis av mamma för att vi var duktiga hos de där människorna, och mamma sa flera gånger att hon är stolt över mig.  :)
Mamma tog bilder på mitt bandash så att jag kan visa det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0