Kalas

Otis: I kväll har vi haft ett riktigt kalas! Det är nämligen äntligen min födelsedag i dag!  :)  Först fick vi smaka jättegod kyckling av mamma. Sedan firade vi mig med den där goda fisken som vi alltid får när någon fyller år. Efter det fick vi olika sorters godis också! Tilda åt som vanligt inte upp allt sitt godis så då åt jag hennes också.  :)  Det tyckte jag att jag hade rätt till, det är ju min födelsedag!
Tydligen så fyller jag 15 människoår. Enligt mamma så är det ganska gammalt för en katt. Men jag känner mig inte ett dugg gammal; efter allt god mat och smaskigt godis så lekte jag en stund. Så det så! Stilig är jag också!

Jag vill visa det mumsiga vi fick så mamma hjälpte mig att ta bilder på det. Titta så gott det ser ut!




Kommentarer
Postat av: Maria

Grattis Otis! =)

2009-12-03 @ 00:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0