Bestulen på klorna

Otis: I dag har jag varit lite irriterad på mamma. Hon klippte mina klor!!!  :(  Hon överraskade mig när jag låg och slappade på klösmöbeln. Helt plötsligt låg jag på rygg i hennes knä, och klipp, klipp, klipp, så åkte mina klor all kattens väg. Självklart protesterade jag så mycket jag kunde genom att slingra mig och vrida på mig, men hon höll fast mig samtidigt som hon klippte. Snabb är hon också, så det tog inte så lång stund innan alla mina vassa klor var borta.  :(  Nu måste jag börja vässa på dem så att de blir så där vassa igen. Tilda har än så länge sluppit undan. Men mamma sa att Tilda´s klor också ska bli klippta. Tilda vägrar ju ligga på rygg i mamma´s knä, så mamma måste smyga på Tilda för att kunna klippa hennes klor. Heja Tilda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0