Snodde kyckling

Otis: Förut gjorde mamma i ordning mat till sig. Hon skulle äta kyckling och när hon höll på och gjorde småbitar av den så fick så klart Tilda och jag smaka, för det brukar vi alltid få. När hon var klar hade hon en massa bitar kyckling i en stor sak som hon ställde brevid sig när hon höll på med annat. Jag var fortfarande riktigt sugen på mer kyckling så jag chansade och hoppade upp där saken med all kyckling stod. Snabb var jag och jag fick tag i en stor bit precis när mamma såg vad jag gjorde! Jag hoppade ner och sprang i väg med biten i munnen!  :)  Mamma blev inte glad, men hon lät mig få den. Ha ha ha! Katten vad jag är duktig och katten vad gott det är med kyckling!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0