Kalas!

Otis: I dag är det min födelsedag! Mamma har inte sagt något om det så det blev som en överraskning när mamma sa att jag fyller år och att Tilda och jag skulle ha kalas. Det var roligt! Jag fyller 16 människoår. Det är ganska gammalt enligt mamma, men jag känner mig inte så gammal. Jag är ju en stilig katt!
Som vanligt när vi fyller år fick vi sådan där jättegod fisk som vi gillar. Det var så smaskigt!
Mamma ville ta ett kort på oss när vi skulle börja äta, men vi ville inte vänta utan började äta så fort som vi bara kunde. Man kan ju inte vänta när det är så gott! Mamma tog en bild ändå när vi åt, men den mumsiga fisken syns inte för vi är i vägen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0