Var i lådan

Otis: I dag har jag varit hos de där människorna som klämmer på mig. Jag visste inte att jag skulle dit. Efter att Tilda och jag hade ätit i morse stoppade mamma in mig i den där lådan som betyder att vi ska någonstans. Sedan tog hon lådan och gick ett tag ute. Efter en stund gick mamma och jag in i en riktigt stor låda som rörde sig. Där var vi länge. När vi gick ur lådan var vi hos de där människorna.
Där träffade vi en människa som har klämt på mig förut. Hon klämde på mig i dag också. En annan människa stack mig på benet, och då kom det sådant där rött igen. Det kom massor med rött! Fast den här gången tog de inte bort min fina päls. Men jag fick ett sådant där bandasj som jag har fått förut. När vi hade varit där en lång stund fick jag vara i lådan igen, och mamma och jag gick in i en ny stor låda som rörde sig. Efter en lång stund var vi hemma hos Tilda. Då fick vi godisar och mamma sa att jag hade varit jätteduktig. Mamma tog en bild på mitt ben med bandaschet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0