Stick i benet

Otis: I dag var jag hos de där människorna som klämmer på mig. Mamma och jag åkte dit i den där konstiga lådan. När vi kom dit var det först en människa där som tog bort lite av min fina päls på mitt ben och sedan stack det och så kom det sådant där rött som är blött. När det hade kommit en massa rött så fick jag ett bandasj på benet. Det har jag haft många gånger förut.
När människan var klar kom det en annan människa som klämde lite på mig. Hon tittade i min mun och mina ögon. Mamma pratade en massa med människan och sedan åkte vi hem. När vi hade kommit hem tog mamma bort bandaschet på mitt ben. Det var skönt. Sedan fick jag lite godis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0