Nya sovplatsen

Raven: Den nya sovplatsen som jag och mammamänniskan sover på är skön. Jag tycker om att sova där. Mammamänniskan tycker också om att sova där. Ibland när mammamänniskan ligger där med en sådan där stor sak över sig kryper jag in under den och lägger mig bredvid henne. Då blir det varmt och mysigt. Det tycker jag om. Mammamänniskan tycker också om det, hon vill att jag ska ligga bredvid henne under den saken. När hon ligger under den brukar hon lyfta på den så att jag kan gå in och lägga mig där under. Ibland gör jag det och ibland lägger jag mig bredvid utanför i stället. För ibland blir det väldigt varmt under saken och hela sovplatsen är skön att ligga på.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0