Ont i magen

Fanta: Människan tog med mig till en annan plats förut. Det var många andra människor på den platsen. Människan lämnade mig där. Jag fick sitta ensam i en bur länge. Det var inte så roligt. Sedan kom det en människa och hämtade mig. Människan stack mig med något vasst. Då blev jag trött och somnade.
När jag vaknade kändes det inte som vanligt. Jag hade en konstig sak runt huvudet och det gjorde ont i min mage. Efter en liten stund kom min människa och hämtade mig. Nu är jag på den vanliga platsen igen med människan och den andra katten. Men jag känner mig lite trött och det gör fortfarande ont i min mage. Jag har försökt att ta bort den där konstiga saken runt mitt huvud men den sitter fast. Jag tycker inte om den.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0