Ont i rumpan

Raven: Jag har varit hos människorna som klämmer och känner på mig igen. Mammamänniskan tog med mig dit. Först fick jag sitta ensam i en bur en stund. Sedan hämtade mammamänniskan mig till ett annat rum. Där var den där människan som kände på mig. Hon hade en sak för att lyssna på mig inuti men hon hörde inte så mycket för jag spann hela tiden. Sedan tittade hon i min mun. Efter det stoppade hon in en sak i min rumpa. Jag tyckte inte om det. Det gjorde ont. Jag jamade flera gånger. Mammamänniskan höll mig och klappade på mig under tiden.
Människan sa att jag var fin. Jag vet att jag är det.
Sedan fick jag sitta i buren en lång stund igen innan mammamänniskan tog med mig tillbaka till platsen där vi bor. Den andra katten var där och väntade. Då fick vi mat. Mammamänniskan sa att jag hade varit så duktig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0