Ont i rumpan

Fanta: Människan tog med mig till en annan plats. Jag har varit där förut. Då sov jag när jag var där. Den här gången sov jag inte. Det var en människa där som kände på mig. Hon gjorde något med min rumpa. Det gjorde ont. Jag tyckte inte om det. Sedan stack hon mig med något vasst i nacken. Det gjorde inte lika ont. Den människan sa att jag var duktig.
När hon var klar fick jag sitta i en stor bur en lång stund. Det var tråkigt. Min människa kom och klappade på mig ibland. Jag hade mat och vatten där men jag ville inte ha. Efter en lång stund tog min människa med mig tillbaka till den andra katten. Vi fick mat. Det är skönt att vara på den vanliga platsen igen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0