Ett stick i nacken

Fanta: Jag var med människan någon annanstans en stund. Människan tog med mig till en plats där det är människor som gör saker med katter. Jag har varit där förut men det var länge sedan.
Jag gick runt och tittade och luktade på alla saker där. Det kom in en människa till oss som tittade i min mun och tryckte en sak mot min bröstkorg för att lyssna på mitt hjärta. Sedan kände och klämde hon på min mage en lång stund. När hon var färdig kom det en annan människa som stack mig i nacken med något vasst.
Alla sa att jag var fin och duktig. Men jag vet redan att jag är det. När de hade känt färdigt på mig tog min människa med mig tillbaka till vår plats där den andra katten väntade på oss. Jag har fått en massa klappar av människan och jag har vilat en lång stund. Jag blev trött av att människorna kände på mig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0