Fick stick i magen och benet

Raven: I dag när jag låg och hade det mysigt på en skön plats kom mammamänniskan och stoppade in mig i den där lådan som jag måste vara i när vi ska till människorna som klämmer och känner på mig. Vi åkte dit den här gången också. När vi kom dit fick jag ligga på rygg medan en människa stack mig med något vasst i min fina mage. Människan drog ut mitt kiss med den vassa saken. Det var inte roligt. Sedan kom det en annan människa och stack mig i benet och då rann det ut något rött. Jag har fått stick i benet många gånger förut. Det är inte heller så roligt. Men alla sade att jag var väldigt duktig.
Sedan fick jag sitta i lådan en lång stund medan mammamänniskan pratade med de andra människorna. När de hade pratat färdigt åkte vi äntligen tillbaka till de andra katterna. Mammamänniskan klappade mycket på mig och jag fick lite ost för att jag hade varit så duktig. Det var gott. Sedan vilade jag en lång stund. Man blir trött av att bli stucken.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0